VEELGESTELDE VRAGEN

VERLONING

Hoe ontvang ik mijn salarisstrook en mijn jaaropgave?

Die ontvang je in jouw persoonlijke portaal. De inloggegevens mailen we naar jouw opgegeven mailadres.

Wanneer krijg ik mijn salaris?

Iedere week doen wij ons uiterste best om alle gewerkte uren die we ontvangen te verwerken. Wij verwerken deze uren op maandag en dinsdag. Wij steven ernaar om op woensdag en donderdag uit te betalen. De termijn tussen de overschrijving van ons en het tijdstip dat jij je salaris ontvangt is afhankelijk van bij welke bank je aangesloten bent.

Wanner nationale feestdagen niet in het weekend vallen kan dit vertraging geven bij overschrijvingen.

Hoe vraag ik reserveringen aan?

Het aanvragen van vakantiedagen of vakantiegeld ontvangen wij graag via onze what’s app service, 0618776800.

——————————————————————-

WERKEN

Hoe kan ik mijn rooster zien?

Via het planningssysteem kun je je rooster inzien. De inloggegevens mailen we naar jouw opgegeven mailadres. Via de portal of app is je rooster zichtbaar.

Hoe kan ik mijn (on)beschikbaarheid doorgeven?

Via het planningssysteem moet je dit verwerken.

——————————————————————-

VAKANTIE/VERLOF

Hoe kan ik mijn vakantie doorgeven?

Via het planningssysteem moet je dit verwerken.

Wat moet ik doen als ik verlof wil?

Via het planningssysteem moet je dit verwerken.

——————————————————————-

ZIEKTE

Hoe moet ik me ziekmelden?

Als je je ziek wilt melden, bel je zo snel mogelijk naar Kobus via 0180-626122. Wij accepteren alleen een telefonische ziekmelding minstens drie uur voor jouw dienst. Zijn wij telefonisch nog niet bereikbaar? Spreek dan onze voicemail in.

Hoe moet ik me betermelden?

Fase ½: Geef jouw betermelding door bij het UWV (088-8989294) & bij Kobus (0180-626122).
Fase ¾: Geef jouw betermelding door bij Acture (024-8909470) & bij Kobus (0180-626122).
Kobuscontract: Geef jouw betermelding door bij Kobus (0180-626122).

——————————————————————-

VERTROUWENSPERSOON

Is er een vertrouwenspersoon voor medewerkers?

Klachten van werknemers over discriminatie, ongewenst gedrag worden te allen tijde met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld. Wanneer een medewerker last ondervindt van ongewenst gedrag kun je bij verschillende partijen binnen de organisatie terecht.

Binnen Kobus P&O is Peggy Demelinne en Lize Liefaard hiervoor contactpersoon. Zij zijn telefonisch of per email bereikbaar. Mail naar vertrouwenspersoon@kobusbv.nl voor meer informatie.