Kobus Personeel & Organisatie ontstond in 1999. Er was behoefte aan een bedrijf dat de totale zorg van tijdelijk personeel uit handen kon nemen. Een bedrijf dat de gehele vraag kon coördineren, de planning kon verzorgen en de begeleiding van de tijdelijke werknemers voor haar rekening kon nemen.
Er was veel behoefte om vaste teams aan te vullen met flexibele krachten die in de praktijk goed bleken te functioneren. Het invullen van deze behoefte, plus de wens om een specialist te zijn voor alle vraagstukken op personeelsgebied vormde de basis voor Kobus Personeel & Organisatie.
Een breed netwerk
Door een netwerk van geselecteerde uitzendorganisaties met tientallen aangesloten vestigingen kan Kobus zonder verlies van tijd op ieder moment over een breed aanbod van werknemers op elk vakgebied beschikken.
Specialist in personeel en AGF
In de afgelopen jaren hebben wij ons ontwikkeld tot een specialist op personeelsgebied. Door onze praktijkgerichte aanpak en opgebouwde ervaring in de branche, zijn wij voor zowel werkgevers als werknemers uitgegroeid tot een begrip binnen de wereld van groenten en fruit. De centrale ligging van ons bedrijfspand op het veilingterrein in Barendrecht/Ridderkerk maakt het mogelijk deze praktijkgerichte benadering te waarborgen.
Niet alleen AGF
Het bewezen succes van de formule van Kobus Personeel & Organisatie zorgt ervoor dat onze diensten ook veel vanuit andere branches wordt gevraagd.
Jaarlijks treden vele tientallen werknemers in dienst bij de bedrijven waar wij mee samenwerken. Door de juiste werving en begeleiding zijn de bestaande teams van deze bedrijven versterkt.